photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

24 June 2011

My first blog!

Hi there!

Welkom op mijn eerste blog! Ik zal even in het kort vertellen wie ik ben en wat mijn hobby's zijn. Zoals je hebt kunnen lezen ben ik, Lisa, 19 jaar oud, geboren en getogen in Purmerend en woon sinds 5 jaar in de bloemige stad Haarlem. Ik woon hier samen met mijn ouders en zusje Amber in een super mooi nieuw huis. Mijn hobby's zijn zingen, computeren, muziek luisteren, tv kijken en concerten en festivals bezoeken. Ik ben sinds m'n tweede niet meer bij een computer weg te slaan. Mijn laptop is mijn alles en ik zou me geen raad weten als ik die niet had! Ik heb op de grafische school gezeten en daar mijn middelbare school diploma behaald. Nu zit ik in het derde jaar van mijn opleiding Interieuradviseur aan het Hout- & Meubileringscollege te Amsterdam. Hierna ga ik, als het goed is, de opleiding Interieurvormgever aan het ArtEZ College in Zwolle volgen. Ik hou van alles wat met muziek en interieur te maken heeft. The Killers is mijn absolute nr. 1 als het op muziek aankomt. Qua wonen ben ik gek op Maisons du Monde en Habitat (helaas allebei niet meer in Nederland). Verder is roze mijn lievelingskleur, ben ik gek op chocola en Glee en hoop ik later Amerika ontdekt te hebben. En natuurlijk Brandon's tweelingbroer tegen het lijf te lopen ;) Naast alternatieve rock muziek luisteren, hou ik van gamen (vooral de Sims!) en mooie auto's. (dus ik kan soms ook heel stoer zijn ;) Op dit moment ben ik op m'n stage, bezig met het schrijven van blogs, wat ik al, sinds de uitvinding van Hyves, doe. Ik hoop dat je blijft lezen en dat je me volgt in mijn avontuur om Interieurvormgever te worden. Ik ga ervoor zorgen dat het me lukt! You know what they say: What doesn't kill you makes you stronger.


Liefs Lisa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...