photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

2 November 2012

Sweet November

Zo, de maand november is aangebroken! Dat betekent dat we nog maar acht weken verwijderd zijn van een nieuw jaar. Ligt het aan mij of is 2012 voorbij gevlogen? Anyway, november begint voor mij erg goed. Gisteravond had ik weer een borrel van de studievereniging waar ik bij aangesloten ben. Het thema was Halloween en dus gruwelijk leuk! Ik was verkleed als dooie hippie, mocht je dat willen weten ;-) Verder staan er (hoe kan het ook anders) weer een aantal leuke concerten op het program. Er verschijnen dus binnenkort weer heel wat Live reports op DBL! Last but not least, word ik de 24ste weer een jaartje ouder. Party time! En wat zijn jouw plannen deze maand? Hopelijk komen we de koude dagen een beetje goed door. Ik ben er niet echt een voorstander van. Brr!

Fijn weekend!
Liefs Lisa


Image found here

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...