photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

8 August 2013

It's been a while

Oeff, wat schaam ik me als ik zie wanneer mijn laatste post was op DBL! December, het jaar was nog niet om of ik besloot regelrecht te stoppen met bloggen. De reden hoef ik hopelijk niet meer uit te leggen. Toch ging het elke keer weer een beetje kriebelen als ik andere blogs bezocht. Ik nam mezelf voor: zodra de zomervakantie begint, kruip ik achter mijn computer en gaan we weer beginnen! Nu zijn inmiddels al ruim drie weken om en blijft het nog steeds zo angstaanjagend stil hier. Tot vandaag! Donderdag 8 augustus 2013. Zoals je misschien gezien hebt, heb ik de afgelopen weken niet helemaal stilgezeten. Design by LISA heeft namelijk een mooi nieuw jasje gekregen! Ik dacht: laten we daarmee beginnen en dan volgen die blogposts vanzelf. Dus, hoe gaat het met jullie? De laatste paar maanden waren echt slopend voor mij. Nachten van drie uur slaap, soms vier deadlines in één week... ja, dat was me wat. Desalniettemin kijk ik heel goed op dit jaar terug. Ik heb ontzettend veel geleerd en beleefd. Hoge cijfers gehaald, finalist geworden bij de prestigieuze Golden Dot Awards én nieuwe vrienden gemaakt. Het klinkt misschien gek, maar ik verheug me best wel op het tweede jaar! Ik ben benieuwd wat de opleiding voor mij in petto heeft. We zullen het zien!

Zo, dan was bij deze dit mijn allereerste bericht uit 2013. Ik ga er écht voor knokken om mijn blog weer op poten te krijgen en jullie wekelijks te trakteren met nieuwe dingen. Heb je nog vragen of misschien suggesties, feel free to mail me! :) De maandelijkse items als Band Of The Month, Inside Design en Musthave, zullen in de toekomst nog zeker gepubliceerd gaan worden, maar misschien met wat grotere pauzes ertussen. Dan weet je ervan ;-)

Liefs Lisa

 photo shesbackok.jpg

De mooiste band met het mooiste nummer van dit moment. Geniet!

Image via Pinterest

2 comments:

  1. Lisa! Wat goed dat je weer begonnen bent. Ik zag net je berichtje op bloglovin' en dacht meteen 'Wat leuk, een post van Lies'. Keep on the good work, volgen doe ik je sowieso wel. Hopen dat we elkaar binnenkort eens zien, het is echt een behoorlijke tijd terug. Liefs, Lonneke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Lonneke!

      Wat leuk, dank je wel! :D Jaa, ik dacht heel erg: zal ik het wel of niet doen, toch maar de stoute schoenen aangetrokken en maar weer iets geplaatst :) M'n volgende post is waarschijnlijk een verslag over Lowlands, want daar ga ik dit weekend heen! Het lijkt me leuk om weer een keer af te spreken (jammer van de vorige keren, dat dat toen niet lukte). Verder alles goed met je? Ik weet niet of je een melding binnenkrijgt dat ik nu op jouw bericht heb gereplyed, maar ach.. het is het proberen waard!

      Tot snel!
      Liefs Lisa

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...