photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

7 September 2012

First week at school

Hello bloggers!

En zo is er weer een week voorbij gegaan! En wat voor één! Deze week was namelijk de eerste week op mijn nieuwe school. Misschien heb ik het verteld, misschien niet maar ik ben zojuist begonnen aan de opleiding Communication & Multimedia Design aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik ben heel blij en trots dat ik deze studie mag doen. Ik heb er maandenlang naar uitgekeken en deze week was het dan eindelijk zover. Het begon eigenlijk vorig weekend al met een gezellig introkamp waar je je voor kon opgeven. Tijdens dit weekend heb ik veel nieuwe mensen ontmoet en deden we daarnaast leuke activiteiten en bouwden we 's avonds met z'n allen een feestje! Maar maandag 3 september was het back to reality en ging de studie écht van start. We zijn natuurlijk begonnen met kennismaken en meteen daarna aan het project "CMD Aan" begonnen. Dit is een teamproject waarbij je leert samen te werken en bezig bent met het realiseren van je idee. Ik ga niet in details treden maar het is een leuk en spannend project kan ik je vertellen! Deze week zijn we in ieder geval volop bezig geweest en hadden daarnaast verschillende hoorcollege's die met het project in verband staan. Kortom, een leuke, leerzame week. Door naar week 2!

Voor nu een heel fijn (zonnig en warm!) weekend en tot snel!

Liefs Lisa

*image via pinterest

1 comment:

  1. Wat leuk! Nog iemand die dit jaar voor het eerst aan de studie is begonnen. Ik heb nu ook net mijn eerste college week achter de rug.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...