photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

5 October 2012

Hello October

Zo, dat is weer even een tijdje geleden! Ik wou dat ik tijd genoeg had om elke dag iets van me te laten horen, maar helaas! Behalve dat de studie waanzinnig goed bevalt is het ook een aanslag op mijn Social Life :'-) Elke dag er een blogje uitsturen is er dus helaas niet meer bij. Maar, dat wil niet zeggen dat ik volledig in rook opga.. Ha, in tegendeel zelfs! Er is een nieuwe maand aangebroken en die maand, oktober heet 'ie, zit vol met leuke dingen! Zo krijgen we eind van de maand weer een weekje vrij cadeau, staan er weer wat concerten op de planning, komen er leuke cd releases én kan je eindelijk weer opstap gaan voor een nieuwe garderobe! Dit weekend staat er voor mij weer huiswerk en (tussendoor) relaxing op de planning. Hoe gaat jouw weekend eruit zien? Ik hoop dat het weer mee zit maar ja, hier in Nederland weet je het nooit! ;-)

Have fun and see you soon!
Liefs Lisa



19 oktober komt het nieuwe album van de Amsterdamse band A Balladeer uit. Luister nu en download gratis de nieuwe single Tarot, Tequila. Hij is het waard te beluisteren, zo mooi! 

Image via Tumblr

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...