photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

12 May 2012

Clip: Ghost Lit

Ik opende Spotify en zag bij 'Wat is nieuw' deze mooie cover van de Engelse indie band Diagrams. Het nummer kende ik al een tijdje maar dat hij nu 'Aanbevolen' is en tussen Birdy en David Guetta staat vind ik wel apart. Toen ik de clip op Youtube bekeek kreeg ik gelijk een warm gevoel van binnen. Wat een kleur! Wat een dynamiek! De clip is eigenlijk een vertaling van wat je op het hoesje ziet. Het nummer is lekker edgy en mysterieus en ik denk dat ik binnenkort maar 's het debuutalbum Black Light ga beluisteren.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...