photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

26 May 2012

IKEA Spring Collection '12

De nieuwe voorjaarscollectie van IKEA ziet er wat mij betreft weer erg vrolijk en goed verzorgd uit! Omdat ik lang niet alles kan laten zien heb ik mijn persoonlijke favorieten voor je op een rijtje gezet. Vooral de prints van de kussens blijven me verrassen. Ook vind ik de SODERHAMN zitmeubelserie erg mooi. Het babyblauw heeft wel wat! Shop jij vaak bij IKEA en zo ja wat zijn jouw favoriete IKEA items? Let me know! :) Ik ben er al een tijdje niet geweest, dus misschien dat ik een dezer dagen weer eens langs ga om de collectie in het echt te zien.


                                                                            1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...