photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

22 May 2012

Visitekaartjes

Als ik me verveel dan ben ik meestal in Photoshop of InDesign bezig. Zo heb ik een paar dagen terug een aantal visitekaartjes gemaakt, mocht ik deze gaan gebruiken in de toekomst. Nu heb ik laatst een handige site gevonden waar je heel veel inspiratie op kunt doen qua visitekaartjes, logo's, flyers en ander drukwerk. Zo kwam ik op de pagina Business Cards terecht waar je tot 65 pagina's vol met visitekaartjes kan bekijken. Hier haalde ik een paar leuke en originele vandaan die ik graag aan je wil laten zien. Misschien helpt het jou als jij er ook over nadenkt om visitekaartjes voor je bedrijf aan te schaffen.


Source: Creattica

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...