photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

3 July 2012

Colour Catch #2: Pink and Blue



Roze en blauw een kleurblunder? Echt niet! Zoals je op de bovenstaande foto kunt zien doen deze kleuren het heel goed met elkaar. Het is een een prachtige foto die ik via Pinterest heb weten te bemachtigen. Zodra ik 'm gezien had wist ik: dit moet een nieuwe Colour Catch worden! Dus, zodoende ben ik voor je op zoek gegaan naar een fijne zomeroutfit met deze twee mooie kleuren gecombineerd met elkaar. Hieronder zie je het resultaat. En? Is het een outfit die je aanspreekt of zeg je nee, ik hou het bij één van de twee kleuren? ;-)


              1. Top | 2. Necklace | 3. Sunglasses | 4. Short | 5. Watch | 6. Shoes | 7. Bag | 8. Bracelet | 9. Earrings

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...