photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

13 July 2012

Geslaagd!



Gisteren nam ik dan ein-de-lijk mijn diploma Interieuradviseur in ontvangst! Jeee! Wat een heerlijk gevoel brengt dat met zich mee. Vier jaar lang ben je op weg naar die titel en diploma en nu ineens is het gedaan. Wat zijn die jaren voorbij gevlogen! Ik heb ontzettend veel geleerd, zowel op school als de (zes!) stages die ik heb gelopen bij verschillende bedrijven. Daarnaast hopte ik ieder jaar van klas naar klas waardoor ik een hoop nieuwe mensen heb leren kennen. Daar bovenop hadden we een heerlijke excursieweek naar Milaan (vorig jaar), waar ik ook weer veel nieuwe, leuke "collega"-studenten heb ontmoet. Kortom, het was een toptijd! Ik ga niet alles missen, maar uiteraard wel de sfeer en mijn lieve vriendinnetjes! :-) Nu ben ik klaar voor een nieuw avontuur. Na de zomer start ik met de opleiding Communication & Multimedia Design aan de Hogeschool van Amsterdam. Een compleet andere richting maar wel eentje die helemaal bij me past.

Dat was het weer voor vandaag! Sorry voor de stilte afgelopen dagen (heb een drukke week op school achter de rug) maar vanaf nu heb ik écht VAKANTIE! :D

Liefs Lisa





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...