photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

1 July 2012

Say YES to July!



People, het is juli! Een nieuwe maand met nieuwe gebeurtenissen. Voor mij was juni niet de leukste maand van het jaar, maar we gaan proberen om van juli het beste te maken. Vooral omdat er hele leuke dingen op het program staan! Over een kleine week neem ik ein-de-lijk mijn diploma Interieuradviseur in ontvangst! Maar nog even geduld.. (op 3 juli krijg ik officieel te horen of ik geslaagd ben ;-) En dan pak ik ruim een week later mijn koffers en ga lekker een weekje op vakantie. Nu al zin in! :) Hoe zit het bij jullie? Vertrek jij ook voor een paar weken naar het buitenland? As you might know, mijn "jeugdband" (ja, zo noem ik ze ;-) Maroon 5 heeft pas zijn vierde album Overexposed uitgebracht. Het is weer een fijn album geworden (iets meer poppyer dan anders) maar zeker niet verkeerd! Ik ben stapelgek op hun nieuwe single One More Night, waar actrice Minka Kelly (die jullie misschien kennen uit The Roommate met Leighton Meester) een rol in speelt. Met dit nummer sluit ik deze blog af.

Nog een fijne zondagmiddag en tot snel!
Liefs Lisa


PS. is die baby niet enorm schattig?! ^-^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...