photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

6 July 2011

My Room

Hi people :)

Ik vind het heerlijk om nog thuis te wonen. M'n vader kookt, m'n moeder wast m'n kleding.. alles wordt zo'n beetje voor me gedaan. Ik durf dan ook heel eerlijk te zeggen dat ik verwend ben. Misschien niet in geld en dure spullen, maar wel in hoe mijn thuissituatie is. Toch droom ik al sinds m'n 12e om mijn eigen huisje helemaal naar mijn smaak in te richten. Ik ben nu 19 en die droom heb ik nog steeds. Ik ben begonnen in een zalmkleurige babykamer met zeegroene accentjes (2 kleuren die echt 'hot' waren, begin jaren 90!) maar daar kan ik me niet veel van herinneren, want ik was nog een baby ;) Al snel bleek dat ik een stoer meisje was. Ik hield wel van een beetje stoer doen met fietsen (bloedende knieën) belletje trekken (maar dat heeft volgens mij iedereen gedaan als kind :P) en, hoe kan het ook anders, ik hield ook van het klimmen in bomen! Mijn lievelingskleur was groen en mijn lievelingsdier was de pandabeer. Ik wilde dan ook een stoere junglekamer! Je raadt het al, mijn lievelingsfilm was Junglebook en ik sliep in een hoogslaper met trappetje en glijbaan en daaronder een tent waar ik mijn geheime 'Dexter' spulletjes ontwikkelde. Poppen? No no, ik ging voor raceautootjes en andere rare speelgoed. Maar om terug te komen op het interieur, het was een hele stoere kamer (met de nadruk op was). Ik was een jaar of 11 en was veel bezig met muziek. Ik weet nog heel goed wanneer ik mijn allereerste Hitkrant kreeg. (Voor de gene die het willen weten, het was iets van eind december 2002, ruim 9 jaar geleden dus!) Ik las ze, kreeg een abonnement en scheurde alle posters en foto's van de artiesten waar ik toen die tijd fan van was eruit. Al snel hing mijn 'Junglebookkamer' vol met posters! 3 jaar later kreeg ik mijn nieuwe kamer. In ons vorige huis hadden we een giga grote zolder die vol stond met TROEP, niks anders dan troep! Mijn vader en m'n opa en oma hebben meegeholpen en zijn een grote verbouwing gestart. Uiteindelijk is het omgetoverd tot een paleisje, helemaal voor mij alleen! (A) Ik was zo trots! Ik scheurde met liefde al mijn posters van de muur en zocht van de vloer, tot aan het behang en de meubels alles zelf uit. Toen besefte ik dat dit wel eens mijn roeping kon zijn. Helaas heb ik van mijn kamer (zo groot als een danszaal) maar een half jaar kunnen genieten. Ons huis werd te koop gezet en we verhuisden naar een nieuwbouwwoning, waar ik alles weer opnieuw kon uitkiezen. *Zucht* Ik vond het zo moeilijk om afscheid te nemen van m'n kamer. Ik was er zo trots op! En omdat ik maar een half jaar plezier van mijn kamer had en verknocht was van de inrichting besloot ik om mijn mooie kamer te kopiëren en in het nieuwe huis te plakken. Het resultaat, mijn oude kamer maar dan een stukkie kleiner en met rechte muren in plaats van 2 schuine en één dakraam. (Heeft ook wel weer z'n voordelen toch?) De volgende stap is natuurlijk mijn eigen huisje. Ik woon nu bijna 5 jaar in dit huis en nog steeds vind ik de inrichting prachtig. Blijkbaar heb ik dan toch gevoel voor dit vak, als je na, bij elkaar ruim 6 jaar nog steeds gek bent van roze en leuke accessoires. Benieuwd naar mijn kamer? Ik heb hier de foto's voor je. O, en zodra ik het huis uit ga en een plekje voor mezelf heb gevonden laat ik dat jullie natuurlijk meteen weten! Maar wat de inrichting daar gaat worden ga ik natuurlijk niet verklappen ;)


Liefs Lisa







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...