photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

3 July 2011

What A Weekend!

Hello there! :)

Zoals jullie hebben kunnen zien was mijn zusje Amber van de week jarig. Gisteren vierde zij haar Mexican Sweet 16 party met haar vrienden en familie. Maar we gaan even terug naar vrijdag. Vrijdag was mijn laatste stagedag bij Goulmy Interieurvormgeving. We sloten het af met een barbecue, goeie muziek en natuurlijk veel drank! Zaterdagochtend was ik alweer vroeg uit de veren omdat ik zo stom was geweest m'n mobiel op m'n stage te laten liggen xD. Nadat ik die had opgehaald ben ik vliegensvlug naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum gefietst en daar nog een t-shirt voor onder m'n jurk gescoord. Rond half 4 kwam ik thuis en waren mijn opa en oma al gearriveerd. Ik ging me snel omkleden zodat ik snel weer beneden was! Eind van de middag gingen we lekker barbecuen en 's avonds kwamen Amber d'r vrienden en gingen m'n opa en oma's en tante en oom naar huis. M'n ouders hingen er een beetje bij maar bemoeide zich er niet al te veel mee. Uiteindelijk kwamen onze buren (we wonen aan een hofje met heel veel leuke buren) nog even langs om gezellig met ons los te gaan! Dit weekend was het namelijk "kampeer-weekend" op het hof, dus heel veel buren zaten met hun tentje bij het kampvuur. Er werd goede muziek gedraaid en er is veel gelachen. Er was één jongen bij die heel goed piano kon spelen en binnen vrolijk om 2 uur 's nachts alle nummers die hij kende speelde op onze (nooit gebruikte) piano. Dat was echt super leuk! Ik en een paar anderen stonden er omheen en zongen uit volle borst mee. (Nu weet ik helemaal zeker dat ik een bandje wil! :D) Rond 3 uur was Amber echt kapot en is iedereen naar huis gegaan. Wat ik zo heb gehoord was het feest zeer geslaagd en had iedereen de tijd van z'n leven. Amber ging als een tevreden 16 jarige naar haar bedje. Nu zijn we een dag verder en staan we op het punt om de deur uit te gaan. Toch wilde ik nog even snel een blogje plaatsen ;) Ik, papa en Amber gaan namelijk zometeen naar Go Back to the Zoo in het Vondelpark Amsterdam! :D Mama gaat alvast naar Reuring in Purmerend (gratis festival met ook goeie namen). En na Go Back to the Zoo gaan we ook naar Purmerend om Di-rect te zien! Kortom, het wordt/is een heerlijk weekend die nog steeds niet is afgelopen! Jee! :D Hier een foto van Amber en mij, tijdens het succesvolle feest :)


Liefs Lisa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...