photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

29 June 2012

Awesome Laptop Sleeve

Ik ben al een tijdje op zoek naar een écht leuke laptop sleeve. Dit blijkt toch moeilijker dan gedacht want ik vind de meeste zo simpel en ik hou wel van iets unieks! Toen kwam ik deze tegen en wauw, wat een eyecatcher! Helemaal een laptophoes voor mij, aangezien ik gek ben op de Britse vlag. Jammer genoeg is 'ie nergens meer leverbaar :'-) Tja.. dan zit er niks anders op nog even verder te zoeken, of is er iemand handig met naald en draad? Let me know! ;-)





Foto's: DressMy Mac

1 comment:

  1. Prachtig, jammer dat ie niet meer leverbaar is.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...