photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

12 November 2011

I LOVE being an intern!

Een fietsmand, bloemen, cadeaukaarten en natuurlijk tijdschriften. Bij geen enkele stage kreeg ik zoveel gratis spullen mee naar huis! Toen ik en mijn collega's gisteren gingen lunchen zagen we een paar dozen voor de ingang van de kantine staan. Dozen, vol met boeken, dvd's en games. Mijn collega zag er gelijk een boek voor mij tussen liggen. Het was een boek van een ontwerpbureau in Amsterdam, die verscheidene interieurs van hotelkamers, restaurants en andere openbare ruimtes heeft ontworpen. Thuis ben ik het boek goed gaan bekijken en je gelooft het of niet, maar er staan echt hartstikke mooie foto's tussen! Dit boek kan ik goed gebruiken ter inspiratie voor projecten van school of andere doeleinden. En dat helemaal voor niets ;-)


Liefs Lisa

















Source: E.S.T.I.D.A.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...