photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

14 November 2011

Last Week at Sanoma Media

Hi there!

Deze week begint mijn laatste stageweek bij Sanoma Media. Ik vind het echt ontzettend jammer dat het er bijna op zit. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin gehad de afgelopen maanden. Ik vond het heerlijk om een eigen werkplek te hebben en er kwamen heel veel leuke opdrachten voorbij. Ik ga natuurlijk ook mijn collega's Susanne en Elena erg missen. Ik vond het fijn om met hen te werken en ik voelde me echt betrokken bij de groep.

Maar.. het is niet helemaal afgelopen. Ik heb namelijk een vervolgstage bij Sanoma weten binnen te halen. Ik blijf bij online maar dit keer bij de redactie van vtwonen en 101Woonideeën! :D Dit is wat ik vanaf begin af aan al heel graag wilde. Ik liet mijn portfolio zien en ze was zo enthousiast dat het meteen geregeld was. Ik begin er pas in februari, maar van mij mag het volgende week al beginnen! Ik heb het grote nieuws meteen met iedereen gedeeld op Facebook en ik heb zoveel lieve reacties van iedereen gehad, toen was ik stiekem wel een beetje trots op mezelf :)

Dat was het grote nieuws van vorige week, maar deze week staan ook een heleboel dingen op de planning. Te beginnen bij vanavond: het grote concert in de HMH van niemand minder dan Elbow! Man, ik heb hier echt maandenlang naar uitgekeken en vanavond is het dan eindelijk zover. Maar ook de allerlaatste stagedag (donderdag 17 november) zit er aan te komen, maar die gaan we natuurlijk in stijl afsluiten :) Vrijdag ben ik vrij en bezoek ik mijn opa en oma in het hoge noorden én zaterdag is de open dag van het ArtEZ College in Zwolle, die (volgens mij) dé perfecte vervolgopleiding voor mij heeft. Kortom, een drukke maar leuke week met morgen of overmorgen de Live report van Elbow en woensdag of donderdag een nieuwe "Band Of The Month"!

Dit was het voor nu, ik ga lekker naar buiten van het mooie weer genieten, en dat op 14 november ;-)


Liefs Lisa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...