photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

8 January 2012

How to: Cheer up my living room

Zo zo, even weer een blog in mijn moedertaal. Al een tijd niet gedaan gezien de vorige blogs. De kerstvakantie zit er bijna op. Ik hoop dat 'ie voor jullie net zo fijn was als voor mij. Ik kon heel even ontsnappen aan de dagelijkse stress die mij straks ongetwijfeld weer te wachten staat. Ik heb dingen kunnen doen waar ik normaal gesproken niet zo snel tijd voor maak. Én ik ben druk bezig geweest met het ordenen van mijn portfolio die binnenkort klaar moet zijn voor de gesprekken met de HBO scholen! Kortom, het was lekker er even uit te zijn geweest voor 2 weken, maar ik vind het stiekem niet zo heel erg dat alles straks weer begint :)

Goed, over tot de orde van de dag! Naast dat ik de website goed in de gaten houd ben ik ook een grote 'Liker' op Facebook van mijn all time favourite internetwinkel "Maisons du Monde". Een paar dagen geleden ontdekte ik dat er nieuwe foto's waren toegevoegd van de accessoires collectie januari 2012. Ik werd hier natuurlijk weer helemaal blij van en kon niet wachten dit met jullie te delen! Ik heb mijn wishlist al klaar staan en de mooiste spulletjes voor je op een rijtje gezet.


Kussenhoes Opera (reversible) € 12,90


Sieraden hanger Grey Monceau € 19,90


Glazen Driving Vegas (set) € 26,90


Bedsprei Candice Polka dot € 99,00


Kussen Fuchsia Pink € 19,90


Kaarsenhouder Demeure € 9,90


Kaarsen Cactus Garden € 12,90


Deken Elegant € 69,90


Taartenstandaard Diamond € 24,90


Kussen Plum Melyar € 15,90

Overigens heb ik de spullen nog niet op de site zien staan, maar ik denk dat dat niet lang meer zal duren. Trouwens, als we aan goede voornemens denken noemen we al gauw de 2 bekendste: "stoppen met roken" en "afvallen", maar je kunt natuurlijk ook als goede voornemen hebben je huis een grote beurt geven! En dan heb ik het niet alleen over het sausen of behangen van de muren en het aanschaffen van nieuwe meubels, maar om je accessoires wat uit te breiden of totaal te veranderen! Ik hoop dat ik je bij deze al een duwtje in de goede richting heb gegeven :)


Images by Maisons du Monde (Facebook)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...