photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

16 June 2012

I'm back

Zo, dat was een lange, intensieve week waarin een hoop gebeurde. Gelukkig kan ik mededelen dat mijn project afgelopen donderdag volledig is ingeleverd én afgetekend. Wat een opluchting! Er valt een enorme last van mijn schouders af en ik heb ineens tijd voor dingen die ik in geen weken gedaan heb. En zo dus ook bloggen! Vandaag wordt het puur een: 'ik-ben-weer-terug' blog, maar deze week zal ik onder meer de nieuwe BOTM bekend maken én ik ga weer op zoek naar nieuwe, inspirerende blogs, webshops en/of collecties! Vergeet niet dat je morgen je vader flink in het zonnetje moet zetten want het is maar één keer per jaar Vaderdag ;-)

Ondanks dat het project is ingeleverd ben ik helaas nog niet helemaal klaar met school. Aankomende week heb ik nog een paar examens én mijn project moet nog gepresenteerd worden! Dit gebeurt op 26 of 28 juni. In de tweede week van juli is de Expositie bij mij op school waarin al het werk van de eindexamenkandidaten wordt tentoongesteld aan familie, vrienden en zakenrelaties. Kijk hier voor meer info over de expo op het HMC in Amsterdam!

Op 12 juli is de diploma-uitreiking en vanaf 21 juli ben ik op vakantie. Te beginnen bij één van mijn favoriete streken van Nederland: Zuid-Limburg! Hier verblijven we een paar dagen, waarna we vervolgens onze reis voortzetten naar Parijs! Dit vind ik misschien nog wel het allerleukst want ik ben nog nooit in Parijs geweest en het lijkt me naast Londen een geweldige stad die ik gewoon gezien moet hebben. Uiteraard komt hier weer een uitgebreid verslag van te staan op mijn blog.

Maar dat is dus over 6 weken, voor nu nog even hard aan de bak en op naar dat diploma!

Tot snel!
Liefs Lisa

Hier sta ik straks onder! ^-^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...