photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

7 June 2012

Taking a break



Het is al een paar dagen akelig stil op Design by LISA. Ik mag dit ook eigenlijk helemaal niet schrijven (kom om in het huiswerk) maar ik moest jullie gewoon even op de hoogte brengen van het feit dat ik momenteel in de laatste fase van het eindexamen zit. En nee, niet van de middelbare school (dat heb ik gelukkig gehad ;-) Nee, dit is misschien nog wel veel belangrijker! Ik studeer nu echt af met een titel en op de middelbare school is dat nog heel ver weg. Zo gek dat ik straks dat diploma Interieuradviseur in handen heb! Tenminste, als ik het haal en erin slaag al mijn opdrachten af te krijgen voor 14 juni. Ik krijg de kriebels als ik me realiseer dat dat volgende week donderdag al is. Maar goed, ik zal jullie alle details besparen, ik hoop dat je af en toe nog even langskomt en misschien wat oude blogs terugleest. Ik beloof plechtig dat ik me weer helemaal ga focussen op bloggen zodra het project voorbij is. Gelukkig duurt dat niet zo lang meer :)

Tot snel!
Liefs Lisa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...