photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

16 October 2011

Up

Niet de film maar de nieuwe single van het pas verschenen album 'The Awakening' van James Morrison. In duet met rising star Jessie J. Voordat het album uitkwam zag ik op Twitter al dat er iets speelde tussen die twee. En ja hoor, na het verschijnen van het album werd mijn gedachte bevestigd. Ik vind het persoonlijk niet het mooiste nummer van de cd maar wel weer eentje met een echte JM stempel. De clip is sinds gisteren verschenen op Youtube en is zeker niet verkeerd. Alhoewel het wel erg doet denken aan Broken Strings, zijn duet met Nelly Furtado. Al met al vind ik het een heel mooi nummer waarin hun stemmen allebei goed uitkomen. En, daarnaast is het album ook niet verkeerd! Ik moet eerlijk toegeven dat ik 'm nog niet zo heel veel heb geluisterd, maar dat zeker wel van plan ben! En ik sta natuurlijk te springen op het concert in de HMH Amsterdam op 16 maart volgend jaar.

Wat vind jij persoonlijk van het nummer? Of kan je nog geen genoeg krijgen van Slave To The Music? Ga er 'ns goed voor zitten en open je hart voor James Morrison. Iets wat ik al heel lang geleden gedaan heb ;-)


Liefs Lisa



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...