photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

2 October 2011

Happy October!

Goodafternoon lieve bloggers!

Gisteren is officieel de maand oktober begonnen! En hoe! Temperaturen van boven de 25° graden door het hele land, heerlijk!

Als je een Glamourlezeres bent dan was je op de hoogte van de National Glamour Shopping Day! Dat vond gisteren plaats door heel Nederland. Tijdens het shoppen krijg je bij winkels als Mango, H&M, Vero Moda en nog veel meer, kortingen tot maar liefst 20%! En laat mijn lieve zusje Amber nou ook een Glamourlezeres zijn ;-) Weken lang keken we uit naar deze dag. Samen shoppen in Amsterdam en geld, veel geld uitgeven! Amber heeft overigens een hele coole jas gekocht bij New Yorker en ik heb wat leuke shirtjes gescoord :) 's Middags gratis patatje gehaald bij Febo (waar overigens iedereen die in de rij stond een Glamour op zak had) en voordat we met de trein terugkeerden naar Haarlem nog even langs Starbucks geweest. Daar had ik mijn eerste Starbucksmomentje. Amber en ik hadden allebei een Frappoccino met karamel. Jumm! Kortom, het was een heerlijke zaterdag!

En vandaag, zondag 2 oktober stond er weer een hoop op de planning. Papa en Amber zouden samen naar de Fotobeurs in Nieuwegein gaan en mama en ik winkelen in Utrecht. Ik was tot een paar weken geleden in Tivoli nog nooit eerder in Utrecht geweest dus ik was erg benieuwd naar de stad. Het winkelen is er een beetje bij ingeslagen omdat ik dat gisteren al uitgebreid gedaan had en het echt super warm was buiten! Mama en ik liepen op straat en hoorden een bandje spelen verderop. Wij zijn gaan kijken en die jongen die zong had echt een heerlijke stem! Hij speelde allemaal mooie rustige nummers van o.a. John Mayer, Jack Johnson, James Morrison.. oftewel: het genre waar ik helemaal gek van ben! :D Op een geven moment werd het steeds drukker en drukker en iedereen was enthousiast. De cd's vlogen weg en er hing een heerlijke sfeer!  Zanger Rupert Blackman, zoals hij heettte, kwam uit Londen en woonde nu in Utrecht. Om zijn gig vanavond in een café te promoten traadden hij en zijn band op om mensen te trekken. Nou, en dat is gelukt! Hij heeft ruim een uur gespeeld en mama en ik waren gelijk helemaal vrolijk! Een uur later kwamen papa en Amber ons weer ophalen om vervolgens richting huis te gaan. Maar we zeiden al tegen elkaar, als we in Utrecht woonden waren we zeker even gaan kijken in het café die avond. That's for sure ;-)

Ik hoop dat jullie ook een heerlijk weekend achter de rug hebben en een fijne week tegemoet gaan! :)


Liefs Lisa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...