photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

10 February 2012

Elitis collectie 2012

Ik werd erg blij vanmorgen op de redactie toen ik de nieuwe collectie van één van mijn favo merken Élitis voorbij zag komen. De ontwerpers hebben naar mijn mening weer erg hun best gedaan om de vorige series behang, stoffen en meubels te overtreffen. We zien invloeden uit Afrika, jaren 50 en steden. Exclusief is het zeker weer, vooral de gordijnen vind ik echt bloedmooi. Ook de “Maps” zou het goed doen in een hal of restaurant. Wist je dat Élitis steeds vaker in horecagelegenheden wordt toegepast? Restauranteigenaren moeten tegenwoordig hard hun best doen om overeind te blijven en op te boksen tegen de concurrentie. En waar komt dit mooie behang beter tot zijn recht dan in een chique of hip restaurant? Ik heb de mooiste uit de collectie voor je op een rijtje gezet. Welke is jouw favoriet?





















Source: Élitis

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...