photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

27 April 2012

Have a nice holiday!



Vanaf vandaag is het officieel vakantie! Heb jij nog leuke plannen voor deze week, die toch wel in het teken staat van feest en vrijheid (30 april Koninginnedag en 5 mei Bevrijdingsdag). Ik ga dit weekend voor het eerst naar Engeland en wel naar de prachtige stad Londen! Maandenlang heb ik hier naar uitgekeken en ik kan haast niet geloven dat het nu eindelijk zover is! We vertrekken vanavond per boot, komen morgenochtend vroeg aan, vertrekken laat in de avond en zijn op zondag 29 april (mijn vaders verjaardag) weer thuis. Omdat we maar één dag de tijd hebben (helaas) wordt het goed plannen geblazen! Sowieso nemen Amber en ik een bezoekje aan de leukste winkelstraten van Londen. Daarnaast ben ik een echte verkenner en dus heel benieuwd naar de gebouwen en andere monumenten in de stad. Zodra ik terug ben overlaad ik je met foto's en natuurlijk een uitgebreid verslag met alles wat ik gezien en beleefd heb.

Tot snel en veel liefs!
Lisa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...