photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

14 April 2012

Nieuwe design DBL

Het heeft even geduurd maar sinds vandaag presenteer ik jullie mijn nieuwe lay-out voor Design by LISA! Ik ben er best een tijd mee bezig geweest maar wilde 'm jullie pas laten zien zodra hij helemaal naar m'n zin was.

Zoals je kunt zien is de breedte van de blog nu een stuk groter, waardoor er grotere foto's (ik hou van groot beeld) geplaatst kan worden. Ook heb ik voor een wat subtielere look gekozen. Geen achtergrond dus en een mooie header mét navigatie. Ik heb even getwijfeld of ik de foto's van de oude posts zou hersizen, maar als ik zie dat ik in juni vorig jaar begonnen ben en al heel wat blogs geschreven heb dacht ik: laat maar zitten! :') Voor alle Nederlandse lezers heb ik trouwens goed nieuws! Ik ben van plan om weer volledig en alleen in het Nederlands te schrijven. Hoe leuk ik schrijven in het Engels ook vind, voor de tijdsdruk denk ik dat het toch verstandiger is om weer op m'n vertrouwde moedertaaltje over te stappen ;-) Nu was het zo dat alleen de BOTM's en de Live Reports in het Nederlands waren en alle andere onderwerpen in het Engels. Dat gaat nu dus veranderen (sorry English and American readers!) Het laatste goede voornemen dat ik heb is wat vaker beelden bij elkaar sprokkelen om een mooi (kleur)palet te maken.

Dat was het weer voor nu! Wat vind jij van het nieuwe design? En als er dingen, zoals knoppen of linkjes niet werken dan wil ik dat graag weten :)

xo. Lisa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...