photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

3 August 2012

An addiction called Pinterest

Ongelofelijk hoe een website met slechts mooie, aangename foto's zo'n gigantische (wereldwijde) hit kan worden. Miljoenen vrouwen (en sommige mannen misschien ook) over de hele wereld doen het; foto's die ze mooi vinden of inspireren pinnen en sharen met de rest van de wereld. Zo ook ik! Ik zit nu alweer een paar maanden op Pinterest maar het heeft zijn vaste plek in mijn Chrome tabbalk veroverd. Maar wat is er nou toch zo bijzonder en anders aan dan bijvoorbeeld de Afbeeldingen-pagina in Google? Ik verbaas me ook keer op keer hoeveel mensen mijn gelikede foto's mooi vinden en besluiten mijn Pinborden te volgen. De teller staat inmiddels op 113 en daar ben ik stiekem best wel een beetje trots op! ^-^

Hoe zit het met jou? Ben jij ook verslaafd aan het zogenaamde: "pinvirus" en is "pinnen" voor jou niet langer betalen in een winkel maar op zoek gaan naar foto's die je leuk vindt? Ik heb mijn allermooiste pins voor je op een rijtje gezet. Mocht je mij graag willen volgen en zien wat ik nou écht mooi vind dan kun op de foto's klikken en word je vanzelf doorgelinkt naar m'n Pinterest-pagina.

*all images via my Pinterest account

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...