photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

12 August 2012

I'm on Tumblr!

Je hebt vast wel 'ns gehoord van Tumblr. Het lijkt op Blogger maar is net even anders. Als ik een verschil moet noemen dan denk ik aan Blogger; meer een website idee waar je heel makkelijk je content kwijt kunt en Tumblr; een site waar je op een mooie manier foto's en andere animaties kan laten zien. Ik heb al heel lang een Tumblr-account en gebruik deze eigenlijk alleen voor inspiratie. Zelf deed ik er niet zoveel mee. Maar daar is afgelopen week verandering ingekomen. Ik besloot de boel wat op te leuken door een nieuwe template toe te passen en al mijn gelikede foto's te rebloggen op mijn eigen Tumblr page. Daarnaast heb ik er een nieuw naamkaartje aangehangen: Design Plaid, met als slogan: A blanket full of inspiration! Omdat het best een hoop werk was om alle 750 foto's die ik verzamelde opnieuw te publiceren is bloggen bij Design by LISA er een beetje bij ingeschoten :$ (sorry for that!) Maar niet getreurd, ik heb (voor zover ik weet) nog steeds zomervakantie en plenty of time om nieuwe blogs te schrijven! ;-)

Ben je eigenlijk wel nieuwsgierig naar mijn Tumblr page? Klik dan hier om doorgelinkt te worden naar Design Plaid. Ook heb ik as you can see nieuwe buttons gemaakt waaronder eentje die naar Tumblr gaat. Tip: je kunt me volgen als je wil! ;-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...