photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

1 August 2012

It's August and I'm back!

Bonjour bloglezers!

Gisternacht ben ik thuisgekomen van een wel heel leuk vakantietripje. We begonnen in Zuid-Limburg waarna we vervolgens op doorreis gingen naar Parijs. Hier verbleven we nog eens vier dagen! Ikzelf was nog nooit in Parijs geweest en was natuurlijk razend nieuwsgierig naar deze bijzondere stad! En wat was het leuk en mooi en... tja, ik kan nog zo honderd dingen opnoemen wat Parijs te bieden heeft maar dan wordt deze blog wel heel lang ;-) Anyway; het was een heerlijke vakantie waar ik graag op terugkijk! :) Een dezer dagen verschijnt hier op Design by LISA een uitgebreid vakantieverslag mét foto's en natuurlijk ga ik van de inspiratie die ik tijdens mijn vakantie heb opgedaan weer een aantal leuke blogjes schrijven.

Ik zou zeggen: to be continued!
Als laatste nog een foto van mij voor de prachtige Notre Dame.

Tot snel!
Liefs Lisa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...