photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

25 August 2012

Happy weekend!

Zo, hoe is 't met jullie? Ik heb een drukke maar wel erg leuke week achter de rug! Sinds kort heb ik een nieuwe baan, een bijbaan naast m'n studie weliswaar maar toch.. een baan! Ik ben begin augustus aangenomen bij Flying Tiger. Dit is een Deens bedrijf dat verspreidt over heel Europa (en sinds kort zelfs in Japan) zit. Er zijn slechts vijf filialen in Nederland, waaronder nu dus één in my hometown Haarlem! Tiger is een winkel waar je altijd slaagt. Van accessoires in huis tot aan speelgoed voor de kids, van media (zoals iPhone hoesjes en opladers) tot verzorging. Verder liggen de prijzen lekker laag en hangt er een fijne sfeer in de winkel. Na Xenos en IKEA een ideale winkel voor mij dus! Deze week waren we druk bezig met het inrichten (en klaarmaken) van de winkel. Vandaag is de officiele opening dus mocht je in de buurt zijn ga dan zeker even langs!

Verder begint de "Lowlands-heimwee" langzamerhand af te nemen (ongelofelijk dat het nu precies een week geleden is!) en komt de start van mijn studie (waaronder het introductieweekend) steeds dichterbij! Yeah! Maar goed, eerst even bijkomen en genieten van het weekend. Heb jij nog leuke plannen?

Tot snel!
Liefs Lisa

*image via pinterest

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...