photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

2 August 2011

Light In The Box

Dear readers,

Ik heb vorig jaar de Amerikaanse webshop; Light In The Box ontdekt! Van schoenen tot tv's, van mobiele telefoons tot meubels, ze hebben er echt van alles. Ik kwam terecht bij Light In The Box toen ik voor de lol samen met m'n zusje trouwjurken ging zoeken. Na een tijdje rondneuzen was ik opslag verliefd. Ik wil dan ook graag deze site aan jullie voorstellen. Wat er ook gebeurt, ik ga hier mijn trouwjurk bestellen! xD (O ja, en de schoenen, want die zijn ook glorious!)

Ciao!


Liefs Lisa


Wedding Dresses:

















My favorite! :)


Party Dresses:










Shoes:














Source: Light In The Box

2 comments:

  1. Oja dit was toen die shop waar ze die gossip girl look-a-like kleding verkochten. Die shop.. *smelt weg* Echt een leuke blog heb je trouwens

    ReplyDelete
  2. Jaa, klopt! Ik vind het zo'n leuke site. Echt verslavend gewoon, haha :P Dank je :) Ik ben een beetje blogverslaafd geloof ik xD

    xx.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...