photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

24 September 2011

AOTM #1: Australian Bliss

Hi! :)

Naast BOTM (Band Of The Month) is er nu ook AOTM! Oftewel: Apartment Of The Month. Tijdens mijn speurtocht op internet vind ik de mooiste huizen en appartementen over de hele wereld. Ik kan dan niet anders dan al dit moois met jullie te delen op mijn blog. Ik krijg in ieder geval barstens inspiratie en ideeën als ik naar al deze mooie foto's kijk. Dit keer zijn we geland in.. Australië! Een heerlijk licht appartement gecombineerd met prachtige warme kleuren en materialen. Én, een klassieker! De hanglamp met al die briefjes van Ingo Mauer is één van mijn favorieten én een echte eyecatcher in je huis!


Liefs Lisa















Linda Gregrious Sydney Apartment / Australian Vogue Living

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...