photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png

9 September 2011

First week at Sanoma Media

T.G.I.F!

Lieve bloggers, het is officieel weekend! :D Mijn eerste week stage bij Sanoma zit erop. Het is wel weer even wennen hoor, school, stage, het reizen iedere dag.. Maar ik had een prima weekje. Wat jullie? Zitten jullie alweer in de school/werk-modus? Ik heb het erg naar m'n zin op mijn stage. Ik zit met een leuk team op kantoor. Ik mag online veel doen, blogs schrijven, informatie en trends opzoeken etc. Ook hadden we van de week een vergadering met de webdesigners die de nieuwe site voor Stay or Go (dat is het bedrijf waar ik stage loop, onderdeel van vtwonen) gaan maken. Dit was erg leerzaam en maak je ook niet iedere dag mee! Ik ben nu dan misschien stagiaire, toch voel ik me vereerd nu al rond te mogen kijken in het bedrijfsleven van nu. Dat geeft me een goed beeld voor later. Ook de lekkere (gratis!) lunch iedere dag bevalt super! :) Ik heb nu al zin in volgende week!

Oke, dan nu Ikea. Ik wou dat ik daar al meer over kon zeggen, maar helaas. Het is afwachten. Natuurlijk zijn jullie de eerste die het weten. Of ik nou aangenomen word of niet ;)

Morgen is het 10 september. De dag dat er 100.000 afspraken op de planning staan. Hoe kan het dat er zoveel dingen op dié dag vallen? Hoe? Wat ik ga doen? Phoe, ik ben er heel eerlijk gezegd nog steeds niet over uit. Kan ik straks in bed nog even over tubben..

Maandag weer een update van mijn weekend! Aan het weer te zien morgen moet het wel een mooie dag worden. Heerlijk een paar dagen rust. Nou ja, rust.. ;)


Have a lovely weekend!


Liefs Lisa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...