photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png
Showing posts with label zee. Show all posts
Showing posts with label zee. Show all posts

24 October 2012

Inside Design #9: Toorak

In Inside Design neem ik je mee naar de mooiste woonhuizen ter wereld. We nemen een kijkje in het interieur, bekijken het pand van buiten en nemen de architect onder de loep. Van boerderijen tot woonboten, van villa's tot lofts. Laat je inspireren door al het moois wat voorbij komt!

Toorak is een buitenwijk in Melbourne, Australië. Daar bevindt zich dit stijlvolle penthouse, ingericht door Christopher Elliott. Dit ruime, pas gebouwde appartement wordt bewoond door een avonturier die vaak op reis gaat en voorheen op zee gewoond heeft. De bewoner heeft een oog voor mode en interieur, dus was het vinden van de juiste interieurontwerper in het begin nog best een klus. Toch is, zoals je op onderstaande foto's kunt zien, het aardig goed gekomen. Op de website van Elliott wordt de inrichting beschreven als een maatpak voor de klant. Een smaakvol en tijdloos interieur met hier en daar wat futuristische snufjes. Als accentkleur is blauw gebruikt (kijkend naar de stoelen rondom de eettafel). Daarnaast zijn heel wat meubelstukken speciaal voor dit project ontworpen. Ook hier is Christopher Elliott verantwoordelijk voor. Naast adviseren, ontwerpen, stylen en zelfs bouwen, biedt het bedrijf nog veel meer diensten aan. Zo kun je bij ze terecht voor meubelontwerp, lichtplan, raambekleding, kunst en management.







Images via Christopher Elliott

11 May 2012

Have a cozy weekend


En dat was alweer de tweede week van mei! Zou het cliché klinken als ik zeg: "Wat gaat de tijd toch snel!" ;-) Iemand nog leuke plannen voor dit weekend? Vergeet niet zondag je moeder in het zonnetje te zetten, want dan is het weer Moederdag! Onze jaarlijkse traditie op Moederdag is een bezoek brengen aan Noordwijk, een toeristisch plaatsje langs de kust. Vraag me niet hoe we daar opgekomen zijn maar we slagen er ieder jaar in daar naartoe te gaan. Even rondsnuffelen in het stadje, een ijsje eten op het terras en natuurlijk naar de zee kijken, die dan nog heel guur en koud is. Heb jij ook van die rare Moederdag-tradities? Of houd je het bij een ontbijtje op bed met een cadeautje na afloop?

Liefs Lisa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...