photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png
Showing posts with label online. Show all posts
Showing posts with label online. Show all posts

22 October 2012

Nylon Sky



Zojuist weer een leuke webshop ontdekt met coole, aparte sieraden. Nylon Sky is een onafhankelijk merk, gehuisvest in Barcelona en heeft een voorliefde voor geometrische vormen en patronen. Daarnaast maken zij gebruik van speciale uit-snijtechnieken door middel van lasers. Naast hun eigen website wordt het merk online aangeboden op sites als Etsy en Culture Label. Ook is het opgenomen in winkels en warenhuizen door de hele wereld, maar voornamelijk in Groot-Brittannië. Als we kijken naar de collectie zien we veel kettingen, broches, ringen en oorbellen. De site is vrij basic maar heeft wel een mooie, grote foto die de aandacht trekt. Helaas geen verkooppunten in Nederland, dus mocht je iets willen bestellen dan zul je dat online moeten doen (bedragen zijn in ponden) of even naar Duitsland, Griekenland of Spanje rijden. Ik heb mijn favo-items even op een rijtje gezet:






















Images via Nylon Sky

23 May 2012

Maisons du Monde catalogue 2012

Mijn favoriete woonwinkel Maisons du Monde heeft weer een gloednieuwe catalogus voor dit jaar uitgebracht. Als ik in Frankrijk in de zomer op vakantie was zorgde ik er altijd voor dat ik er eentje meenam omdat Maisons du Monde natuurlijk niet in Nederland zit. Maar omdat ze bij het hoofdkantoor ook wel doorhebben dat de pijlen tegenwoordig meer gericht zijn op online dan print besloten ze ook een webversie van de catalogus te maken. En dat is voor de online bezoekers onder ons natuurlijk best fijn. Het eindresultaat? Ruim 440 pagina's vol met inspirerende woonstijlen, alle meubels, verlichting en natuurlijk accessoires uit de collectie. Ik hoop dat ik in de toekomst bij welk bedrijf dan ook, ook zo'n online catalogus mag maken, want wauw.. wat vind ik dat mooi gemaakt en wat lijkt me dat leuk om te doen! Ga maar vast beginnen met bladeren, want met zoveel pagina's aan wonen ben je voorlopig nog wel even bezig ;-)

16 April 2012

vtwonen magalogue '12



Heb jij 'm al gezien? De nieuwe vtwonen Magalogue is afgelopen vrijdag uitgebracht! Magalogue staat voor magazine en catalogue (catalogus) en laat de nieuwe huiscollectie van vtwonen zien. In deze derde editie gingen de stylisten van vt op pad naar een bijzonder pand in Ijburg Amsterdam. Daar hebben ze 2 verschillende huizen ingericht in 2 unieke stijlen. Huis 1: Zwart, wit... stoer! en huis 2: Licht, poederig... comfy! Naast de online versie die je hier kan bekijken is de Magalogue gratis te downloaden in de App Store voor de iPad gebruikers onder ons. Ikzelf vind 'm in ieder geval erg mooi geworden.. en nee dat is niet omdat ik een kleine bijdrage eraan geleverd heb ;-)

Bekijk hieronder de Making of!

14 November 2011

Last Week at Sanoma Media

Hi there!

Deze week begint mijn laatste stageweek bij Sanoma Media. Ik vind het echt ontzettend jammer dat het er bijna op zit. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin gehad de afgelopen maanden. Ik vond het heerlijk om een eigen werkplek te hebben en er kwamen heel veel leuke opdrachten voorbij. Ik ga natuurlijk ook mijn collega's Susanne en Elena erg missen. Ik vond het fijn om met hen te werken en ik voelde me echt betrokken bij de groep.

Maar.. het is niet helemaal afgelopen. Ik heb namelijk een vervolgstage bij Sanoma weten binnen te halen. Ik blijf bij online maar dit keer bij de redactie van vtwonen en 101Woonideeën! :D Dit is wat ik vanaf begin af aan al heel graag wilde. Ik liet mijn portfolio zien en ze was zo enthousiast dat het meteen geregeld was. Ik begin er pas in februari, maar van mij mag het volgende week al beginnen! Ik heb het grote nieuws meteen met iedereen gedeeld op Facebook en ik heb zoveel lieve reacties van iedereen gehad, toen was ik stiekem wel een beetje trots op mezelf :)

Dat was het grote nieuws van vorige week, maar deze week staan ook een heleboel dingen op de planning. Te beginnen bij vanavond: het grote concert in de HMH van niemand minder dan Elbow! Man, ik heb hier echt maandenlang naar uitgekeken en vanavond is het dan eindelijk zover. Maar ook de allerlaatste stagedag (donderdag 17 november) zit er aan te komen, maar die gaan we natuurlijk in stijl afsluiten :) Vrijdag ben ik vrij en bezoek ik mijn opa en oma in het hoge noorden én zaterdag is de open dag van het ArtEZ College in Zwolle, die (volgens mij) dé perfecte vervolgopleiding voor mij heeft. Kortom, een drukke maar leuke week met morgen of overmorgen de Live report van Elbow en woensdag of donderdag een nieuwe "Band Of The Month"!

Dit was het voor nu, ik ga lekker naar buiten van het mooie weer genieten, en dat op 14 november ;-)


Liefs Lisa

9 September 2011

First week at Sanoma Media

T.G.I.F!

Lieve bloggers, het is officieel weekend! :D Mijn eerste week stage bij Sanoma zit erop. Het is wel weer even wennen hoor, school, stage, het reizen iedere dag.. Maar ik had een prima weekje. Wat jullie? Zitten jullie alweer in de school/werk-modus? Ik heb het erg naar m'n zin op mijn stage. Ik zit met een leuk team op kantoor. Ik mag online veel doen, blogs schrijven, informatie en trends opzoeken etc. Ook hadden we van de week een vergadering met de webdesigners die de nieuwe site voor Stay or Go (dat is het bedrijf waar ik stage loop, onderdeel van vtwonen) gaan maken. Dit was erg leerzaam en maak je ook niet iedere dag mee! Ik ben nu dan misschien stagiaire, toch voel ik me vereerd nu al rond te mogen kijken in het bedrijfsleven van nu. Dat geeft me een goed beeld voor later. Ook de lekkere (gratis!) lunch iedere dag bevalt super! :) Ik heb nu al zin in volgende week!

Oke, dan nu Ikea. Ik wou dat ik daar al meer over kon zeggen, maar helaas. Het is afwachten. Natuurlijk zijn jullie de eerste die het weten. Of ik nou aangenomen word of niet ;)

Morgen is het 10 september. De dag dat er 100.000 afspraken op de planning staan. Hoe kan het dat er zoveel dingen op dié dag vallen? Hoe? Wat ik ga doen? Phoe, ik ben er heel eerlijk gezegd nog steeds niet over uit. Kan ik straks in bed nog even over tubben..

Maandag weer een update van mijn weekend! Aan het weer te zien morgen moet het wel een mooie dag worden. Heerlijk een paar dagen rust. Nou ja, rust.. ;)


Have a lovely weekend!


Liefs Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...