photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png
Showing posts with label herfst. Show all posts
Showing posts with label herfst. Show all posts

14 October 2012

Fall Colours

De drie beelden die je in dit palet ziet kwamen toevallig achter elkaar voorbij in Tumblr. Ik wist gelijk dat ik er iets mee moest doen. Ik heb ze benoemd tot de 'Fall Colours' van 2012! We zien de kleuren: petrol, chocoladebruin, wijnrood, camel, donkergroen en antraciet. Met name wijnrood en donkergroen zijn erg populair in fashionland en zien we vaak terug in het winkelaanbod. Ik zeg: laat de herfst maar komen! Wat jij?


Image source 1 / 2 / 3

5 October 2012

Hello October

Zo, dat is weer even een tijdje geleden! Ik wou dat ik tijd genoeg had om elke dag iets van me te laten horen, maar helaas! Behalve dat de studie waanzinnig goed bevalt is het ook een aanslag op mijn Social Life :'-) Elke dag er een blogje uitsturen is er dus helaas niet meer bij. Maar, dat wil niet zeggen dat ik volledig in rook opga.. Ha, in tegendeel zelfs! Er is een nieuwe maand aangebroken en die maand, oktober heet 'ie, zit vol met leuke dingen! Zo krijgen we eind van de maand weer een weekje vrij cadeau, staan er weer wat concerten op de planning, komen er leuke cd releases én kan je eindelijk weer opstap gaan voor een nieuwe garderobe! Dit weekend staat er voor mij weer huiswerk en (tussendoor) relaxing op de planning. Hoe gaat jouw weekend eruit zien? Ik hoop dat het weer mee zit maar ja, hier in Nederland weet je het nooit! ;-)

Have fun and see you soon!
Liefs Lisa



19 oktober komt het nieuwe album van de Amsterdamse band A Balladeer uit. Luister nu en download gratis de nieuwe single Tarot, Tequila. Hij is het waard te beluisteren, zo mooi! 

Image via Tumblr

3 September 2011

London Calling

Hi!

September is begonnen! De maand dat iedereen weer naar school gaat, dat 9/11 precies 10 jaar geleden is, dat de najaarscollectie in de meeste winkels ligt en dat de zomer dan echt ten einde is. Alhoewel, ik zit allang in de herfst-modus, wat jij? Ik ben er nog nooit geweest, wel van plan.. heeel erg! Londen. Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben ben ik gek van Engeland. De vlag, de natuur, de taal.. Engels is mijn lievelingstaal en ik vind het echt super jammer dat ik het nooit, maar dan ook nooit spreek! En omdat ik merk dat mijn blog ook door veel Engelsen en Amerikanen gelezen wordt heb ik besloten om ook veel in het Engels te bloggen. Omdat ik het A. gewoon super leuk vind om te doen en B. ik vereerd ben dat er zoveel mensen uit andere landen zijn die toch maar mooi op mijn blog terecht komen! Daarnaast ben ik niet de enige die gek is van Engeland. Maisons du Monde heeft een uitgebreide collectie, tafels, banken, stoelen, kasten en accessoires met de mooie Britse vlag erop gedrukt. Ik laat je een aantal dingen zien. Jammer genoeg matcht het niet heel goed met roze, maar daar verzin ik (als Interieurstyliste) wel wat op ;)

Bye!


Liefs Lisa


Sofa € 499,00


Wanddecoratie € 39,00


Salontafel € 119,00


Kamerscherm € 69,00


Spiegel € 49,00


Bureau € 299,00


Vloerkleed € 69,00


Sidetable € 590,00


Fauteuil € 790,00


Schilderij € 19,90


Paraplu € 14,90

Source: Maisons du Monde
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...