photo nav-deel1.png photo nav-deel2.png photo nav-deel3.png photo nav-deel4.png photo nav-deel5.png photo nav-deel6.png photo nav-deel7.png photo nav-deel8.png photo nav-deel9.png photo nav-deel10.png photo nav-deel11-neew.png
Showing posts with label Di-rect. Show all posts
Showing posts with label Di-rect. Show all posts

3 July 2011

What A Weekend!

Hello there! :)

Zoals jullie hebben kunnen zien was mijn zusje Amber van de week jarig. Gisteren vierde zij haar Mexican Sweet 16 party met haar vrienden en familie. Maar we gaan even terug naar vrijdag. Vrijdag was mijn laatste stagedag bij Goulmy Interieurvormgeving. We sloten het af met een barbecue, goeie muziek en natuurlijk veel drank! Zaterdagochtend was ik alweer vroeg uit de veren omdat ik zo stom was geweest m'n mobiel op m'n stage te laten liggen xD. Nadat ik die had opgehaald ben ik vliegensvlug naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum gefietst en daar nog een t-shirt voor onder m'n jurk gescoord. Rond half 4 kwam ik thuis en waren mijn opa en oma al gearriveerd. Ik ging me snel omkleden zodat ik snel weer beneden was! Eind van de middag gingen we lekker barbecuen en 's avonds kwamen Amber d'r vrienden en gingen m'n opa en oma's en tante en oom naar huis. M'n ouders hingen er een beetje bij maar bemoeide zich er niet al te veel mee. Uiteindelijk kwamen onze buren (we wonen aan een hofje met heel veel leuke buren) nog even langs om gezellig met ons los te gaan! Dit weekend was het namelijk "kampeer-weekend" op het hof, dus heel veel buren zaten met hun tentje bij het kampvuur. Er werd goede muziek gedraaid en er is veel gelachen. Er was één jongen bij die heel goed piano kon spelen en binnen vrolijk om 2 uur 's nachts alle nummers die hij kende speelde op onze (nooit gebruikte) piano. Dat was echt super leuk! Ik en een paar anderen stonden er omheen en zongen uit volle borst mee. (Nu weet ik helemaal zeker dat ik een bandje wil! :D) Rond 3 uur was Amber echt kapot en is iedereen naar huis gegaan. Wat ik zo heb gehoord was het feest zeer geslaagd en had iedereen de tijd van z'n leven. Amber ging als een tevreden 16 jarige naar haar bedje. Nu zijn we een dag verder en staan we op het punt om de deur uit te gaan. Toch wilde ik nog even snel een blogje plaatsen ;) Ik, papa en Amber gaan namelijk zometeen naar Go Back to the Zoo in het Vondelpark Amsterdam! :D Mama gaat alvast naar Reuring in Purmerend (gratis festival met ook goeie namen). En na Go Back to the Zoo gaan we ook naar Purmerend om Di-rect te zien! Kortom, het wordt/is een heerlijk weekend die nog steeds niet is afgelopen! Jee! :D Hier een foto van Amber en mij, tijdens het succesvolle feest :)


Liefs Lisa

27 June 2011

Parkpop 2011

Dear friends,

Eén van mijn favo festivals is Parkpop in het Zuiderpark in Den Haag. Ik was hier twee jaar geleden voor het eerst. Toen waren er optredens van o.a. De Staat, Boris, Ed Kowalczyk, Milow en Guus Meeuwis. Het was een geweldige dag. Mooi weer, goede sfeer en te gekke optredens. Ed Kowalczyk had een heel orkest meegenomen, Milow maakte naamsbekendheid, Boris swingde de pan uit en iedereen zong keihard 'Brabant' van Guus Meeuwis mee. Het was een geweldige dag. Vorig jaar was de line-up niet zo en werd het een bloedhete dag van boven de 35° graden! Toen besloten we niet te gaan. Maar toen er in maart al bekend werd gemaakt dat Go Back to the Zoo en Graffiti 6 zouden komen stond het vast in mijn agenda: 26 juni 2011 Parkpop! En gisteren was het dan eindelijk zover. Maanden lang verheugde ik me op deze dag. De line-up? The Crookes, Graffiti 6, Go Back to the Zoo, Tim Knol, Di-rect en Jamie Cullum. Een fantastische line-up! :D Om 1 uur sharp kwamen we aan en helaas helaas was The Crookes al begonnen! :( Toch stonden we wel helemaal vooraan en hebben we toch nog vier nummers gezien. Super leuk! Daarna dus; Graffiti 6! Al twee keer live gezien, nu dus weer (maar dan op een festival). En wat waren ze leuk en goed! Damn, ik hou van die band :) Papa en mama waren inmiddels ook gearriveerd en met z'n vieren zijn we gaan relaxen op het grote grasveld. Al snel kwam Go Back to the Zoo met hottie Cas! :D (L) Beetje raar publiek (ging niet uit hun dak) en zelf hadden ze er volgens mij ook niet zo'n lol in. Jammer :( Na GBTTZ was daar Tim Knol! Na hem op Pinkpop op tv te hebben gezien verheugde ik me enorm op zijn optreden, en wat was het te gek! Goede band, mooie nummers. In 1 woord: Wauw! Na Tim Knol stikten we inmiddels van de honger (en dorst door die enoooorme hitte, phoew!) dus zijn we een patatje met COLA :D gaan halen en in het gras geploft. Shit, Di-rect was al begonnen! Wij rennen naar het grote podium, maar ik kon helemaal niks zien. Nee! Ik baalde echt als een stekker. We stonden net voor een heuveltje waar allemaal mensen opstonden en waar we onmogelijk door konden. Thank god, was na nummertje drie twee mensen die weggingen waardoor Amber, ik en mama op hun plek konden staan. Het stond echt stampvol! Marcel en de rest waren mieren in de verte! xD Gelukkig hadden we wel goed zicht op het scherm, waar we dus continu op keken. Op een geven moment was iedereen in trans. Alle monden hingen open en door die hitte was iedereen van de wereld. Het was waanzinnig. Di-rect behoort tot één van Nederlands beste bands. Inmiddels waren mijn benen helemaal dood, zat geen beweging meer in :P. We hebben nog even wat kraampjes gekeken en zijn toen maar naar huis gegaan, zo moe waren we. Het is ook niet niks zo'n dag! En papa zei dat je op het hoogtepunt moet stoppen, en daar had hij zeker gelijk in ;) Ik hoorde trouwens vanmorgen op de radio dat Jamie Cullum behoorlijk suf was, dus daar hadden we volgens mij niet veel aan gemist ;) (Maar ik ben ook geen fan dus :P) Maar wauw wauw wauw, wat een top dag! Op de terugweg zijn we nog even langs de Mac gegaan en hebben daar een heerlijk ijsje gegeten (buiten!) in het zonnetje. Kortom, het was een dag om nooit te vergeten.

Ik zeg volgend jaar weer! Ben jij er dan ook? ;)


Liefs Lisa







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...